Политика за РЕЗЕРВАЦИИ И АНУЛАЦИИ

  • При направената резервация се изпраща имейл с потвърждение и банкова сметка. За потвърждаване на резервацията се изисква внасяне на депозит по банков път в рамките на 5 работни дни, в размер на 30% от стойността на резервацията, в противен случай резервацията се отпада автоматично от системата. Останете заплащане на място в хотела при пристигане.
  • Потвърдена резервация или депозит НЕ може да бъде предостъпена или прехвърлена на трети лица. също така не може да бъде възстановен.
  • При неявяване, отменяне или предсрочно ползване, като неустойка се получава такава стойност на преведеното капаро.
  • В случай на невъзможност за осъществяване на резервирането във връзка с Ковид-19, сумата, която е превишена като депозит, валиден в рамките на 1 година.
  • Анулацията на вече потвърдена резервация се прави само в писмен вид по имейл.
  • Не може да се получи неволна грешка при публикуване на неточна информация на сайта (напр. цена, описание или наличност). В случай на случай, когато имате право да модифицирате/анулираме вашата резервация във всеки момент до момента на пътуването, дори ако сте получили потвърждение от нас, и ще получите пълно възстановяване на вече платени авансови плащания. В такъв случай не се изплаща допълнително обезщетение.
  • Стая/ апартамент/ студио , което не е заета до 22.00 ч., на деня на резервацията, ще се разглежда като No Show, освен ако не е направена предварителна договорка. В случай на неявил се гост депозитът не се възстановява (стандартно настаняване след 14:00 ч. и свободно до 12:00 ч.)
  • Според действието на нашето законодателство НЕ настаняваме нито един гост без валиден паспорт или документ за самоличност.
  • Запазваме правото да правим промени, които не са съществени, и да коригираме грешките в данните за резервирането Ви във всяко време, без да носим отговорност пред Вас.
  • Модификация/ промяна на резервацията (*): Според избраната тарифа и според наличността и възможността , клиентът може да промени първоначалната си резервация еднократно без разходи до 15 дни преди датата на пристигане. След този период резервацията е окончателна и не може да се промени.
  • ХОТЕЛЪТ не носи отговорност за анулиране или изменение на резервациите, включително тези, които са свързани с: – метеорологични условия , природни бедствия (включително горски пожари, наводнени, земетресения и др.), проблеми с транспорта (включително закъснения или отмяна на полети) , болест или смърт на пътешественика или някой от неговите роднини, загуба на работа , стачка, война, бунт, правителствени действия, терористични актове и други форсмажорни обстоятелства.

*Домашни любимци не се допускат в хотела.